Thursday, February 28, 2008

Schita


Destramat de culori vii ma regasesc iarsi mai bine in noante incolore.

A trai dramele altora este la fel cum te-ai dedubla de propria ta persoana.

Dramele sunt acele fragmente din viata in care intrebarea predomninanta este “de ce?”

Infrunta-ti trairile si temerile si o sa ajungi sa desconisderi amintirile.

Amintirile sunt acele supradoze de sentimente ce iti inlacrimeaza sufletul si te fac capabil sa poti respira apa. A fi cufundat in amintiri este ca si cum ai avea in fata ochilor o perdea neagra ce nu te lasa sa vezi albul zbucuimat ce te cheama la el.

Persoana ta este lucrul cel mai fara de valoare in constienta ta cand lupti pentru dramele altora.


Fereste-te de oamenii care iti jura ca se schimba pentru ca ei sunt perfect constienti ca acest lucru nu o sa se intample niciodata!

Radu Mihai

12 comments:

moi non plus said...

..si ma mai feresc de oamenii ce imi spun explicit "ai incredere in mine":)

nikosita said...

:) eu am incredere. nu stiu cum, nu stiu de ce. instinct.. iar oamenii se schimba. dar pt ca le-o ceri. doar daca vor si simt asta.

nikosita said...

dar NU* pentru ca ..

Anonymous said...

.. si eu sunt genul d persoana kre nu se schimba ptr nimeni si ptr nimic .... sau refuza sa recunoasca orice schimbare .... desi am auzit d multe ori "o sa ma schimb" si d si mai multe ori am auzit "ai incredere in mine". intrebarea e, am facut bine sau rau k nu m am ferit?

Anonymous said...

anonimule sau anonimo este foarte urat sa nu te schimbi pt nimeni si pentru nimic...poate unii ar merita sa incerci sa schimbi ceva pentru ei...nu sa le zici asta....chiar sa faci asta! daca ai auzit "ai incredere in mine" de la o persoana de care esti ferm convinsa ca nu ti-ar face rau este foarte bine ca nu te-ai ferit! dar sa stii ca deobicei o schimbare se face avand un suport si cel mai important este SA ITI DORESTI SA TE SCHIMBI CU TOT SUFLETUL!

p.s. am zis ca nu imi plac anonimii....give us your name!

Anonymous said...

Depinde ce "trebuie" schimbat... eu una cred k daca cineva te vrea..te accepta asa cum esti...si k sa descoiperi k cineva merita o schimbare a fiintei tale, e o cale foarte lunga... si dak au fost persoane in viata ta care sa te fi dezamagit, cred ca va fi greu sa faci vreo schimbare pt cineva..si cand te schimbi, e bine sa o faci pt tine, nu pt altul; si o faci k urmare a efectelor actiunilor lor asupra ta (:P), sa recunoastem k orice tip de relatie interumana are efect asupra persoanelor implicate...intensitatea efectelor depinde de implicarea fiecaruia; de aici rezulta si felul schimbarii.schimbarile petrecute cu fiinta mea au fost in favoarea mea, pt a ma proteja de alte dezamagiri. E drept, pot exista pers. care sa merite schimbarea fiintei tale ( extrem de putine), dar e greu sa stii care, pt k nu poti cunoaste o pers. dupa o discutie, dupa 10 discutii, si nici macar dupa o viata. In leg cu expresia "sa ai incredere in mine", mi se pare o aberatie..de obicei actiunile pers. de langa tine te ajuta sa intelegi dak poti sua nu sa ai incredere in ea. Eu ma feresc de oamenii care zic pea repede si prea des "ai incredere in mine" sau "te iubesc" sau alte expresii....PS. recunosc k am scris kam mult, dar trebuia sa'mi exprim parerea, desi mai am muulte de zis! :D

Anonymous said...

poate k unii se schimba ... si altii nu observa... sau poate nu e nevoie d nici o schimbare. d acord cu georgiana "sa ai incredere in mine", mi se pare o aberatie.." mai ales knd o auzi prea des ... eu poate k eu am avut incredere dar cu masura (ce e mult strica :P )... mihai ... ma asteptam sa ma recunosti....

Anonymous said...

georgiana baga mare....scrie tot ce ai pe suflet....poti sa consideri ca esti la spovedanie....poti sa-mi scrii si un roman aici! nu ma deranjeaza chiar imi place sa vad ca unii se implica in mocirla asta

anonimule nu te-am recunoscut! poti sa fi si hitler din partea mea! e bine sa ai incredere si cu masura...doar totul se poate masura in ziua de azi. si poate cand cineva iti zice " ai incredere in mine" vrea sa-ti zica "lasa ca stiu eu ce fac si o sa vezi ca o sa fie bine" dar astia sunt oamenii care considera ca pot sa faca ceva sa schimbe ceva...aia care nu se schimba sunt exact opusul...care merg doar din inertie si care se lasa in bataia vantului! si inca o data toti suntem doar niste pioni care folosim intr-o mica masura intr-o partida complexa de sah unde cineva vrea sa dea mat! si fiecare are propria lui pardida de sah! so.....don't be mad!

Anonymous said...

hm...e interesanta ideea pe care ai expus'o, dar totusi are o mica problema..apare cuvantul "poate", care da nastere la dubii: cum pt expresia "ai incredere in mine" "poate" sa existe sensul pe care l-ai mentionat, asa exista si sensul opus..si unde ajungem cu asta?sa ne chinuim neuronii in a intelege ce vrea sa zica cu adevarat pers. de langa noi. si asta e o prob, mai ales k pt multe persoane neuronii sunt pe cale de disparitie.. :P eu zik k mai multe fapte si mai putina vorbarie ( propun un procent de 80-85 % fapte si 20-15% vorbe)

Haideti sa facem si o analiza gramaticala a expresiei..k sa fie tacamul complet! :d

Ah.. ma simt linistita k ma lasi sa ma spovedesc aici, dar prefer sa las oamenii "calificati" pt asta! Fara resentimente, dap? :P

Anonymous said...

nu cred k ti ai fi dorit sa fiu hitler ... sau poate cine stie. nu m ai recunoscut? eh ... sunt doar o persoana kre se plictisise sa auda 'ai incredere in mine' si 'incearca sa t schimbi ' ...

Anonymous said...

atunci plictiseala placuta mai departe.....si poate chiar ar trebui sa te schimbi....si poate ar trebui sa ai incredere in acei oameni care iti zic asta....sa vezi ce trist o sa fie cand nu o sa mai ai in cine sa ai incredere si cand vei vrea sa te schimbi dar nimeni nu va mai avea nevoie de schimbarea ta! in rest numai bine!

Anonymous said...

Hmm nu te schimbi daca ejti acelashi baiat cu caracter! cine stie cunoaste! laser frate
O ard casual! Fabia style