Thursday, January 31, 2008

Pentru tine, cititorule


La un colt de drum ce ti se desface in calda privire precum un vant rece ce iti brazdeaza obrazul cu funingine il intalnesti pe el. El provine dintr-un suflet ce se revarsa in averse de scrum ce imi involbureaza si contorsioneaza privelistea fina.
Emotii indispensabile de realtitae ma depasesc concav si ma fac sa cred ca ultima contuzie produsa de tipatul ei imi va mari unghiul de fuga peste varoarea critica de 360 de grade.
Aceasta ultima noapte oarba de durere se varsa atat de agitat peste mine precum o descarcare de fulgere intr-un cer senin pe care troneaza inactiv un curcubeu ce se oglindeste lenes pe o piatra de marmura alba.
Tu stii sa judeci? Tu un simplu alb in aceasta mare innegrita de puritatea ingerilor?
Tu ma contesti pe mine...tu care nu iti poti depasi conditia ce ti-ai ales-o...slab si ne intelegand de ce? Tu un simplu trecator pe strada visurilor mele....meriti tu sa desfaci cromatic verdele in noantele tale parfuite la care tii asa de mult? Nu te las sa distrugi ce ai creeat pentru ca deja nu iti mai apartine. Esti un simplu vid ce nu poti sa iti vezi propriile bariere ce le ai in fata ochiilor. Convexitatea lentilelor iti distorsioneaza realitatea care te inconjoara precum un lat de sarma ghimpata ce iti stranguleaza frustrarile si clipele ce ti-au mai ramas pana cand o sa urlii la propriul suflet sa te paraseasca. Esti un indoctrinat slab si orb in timp ce eu ma reflect in vise suprapuse de emotii translucide pentru tine un simplu muritor. Puterea ce o detii este un rau pentru altii si esti ca o lumina stinsa ce creeaza doar suspine si rasete malefice !
Iti simti buzele arzand si crapand acum cand citesti? iti simti propriul fum de tigara ce nu reuseste sa te mai calmeze? Simti cum frica te cuprinde cand te gandesti ca poate ma adresez chiar tie? Da domnule "36" dumneavoastra ma adresez. Esti un personaj ce s-a conturat in plina mea durere si nu o sa te iert.
Dar cum pot eu un simplu gand si un simplu rand lasat in spate de un stilou negru sa va cer eu dumneavoastra explicatii? dumneavoastra , domnule un om atat de invidiat si apreciat, dar din pacate domnule...in urma dumneavoastra nu o sa ramana nici un rad....poate doar un cod pe o piarta funerara...si o sa va stergeti precum o lacrima ce i se va scurge ei din ochi dar pe care o va alunga repede si stangaci cu maneca bluzei impregnata de propriul ei parfum.

Radu Mihai

26 comments:

Anonymous said...

mi-era atât de dor să citesc un text scris de tine. :) oare toţi cei care visează frumos sunt defekţi? sau doar tu? heh. dacă toată lumea ar fi defektă..

ai un abis de vise înăuntrul tău. şi-i aşa de frumos când reuşeşc să mai prind câte-o aripă de vis.

Defektu said...

wau! un comment care mi-a destins ziua! sarumana

Anonymous said...

Frumos.Emotii.Nu am cuvinte prea multe azi, doar emotii. Voi reveni ...

Defektu said...

azi ai emotii? marfa...eu azi am draci! :)) te mai asteptam daca vei mai reveni...eu si multiplele mele personalitati

lovehurts said...

esti interesant tu si multiplele tale personalitati. colorezi viata :P

Defektu said...

vesti proaste....multiplele mele personalitati s-au redus subit la una

blur said...

poate isi face timp una din multiplele personalitati sa iasa la o bere... zielle astea pana-n paste. .. .. . . . . . ;)

Ana said...

:)))))) Buna asta, Blur :))))

Anonymous said...

Personalitatile tale sunt atat de bine individualizate incat pot jura ca vorbesti de doua entitati diferite :). Filosof scrie pe tine...

Defektu said...

blur am zis ca ies weekendu asta....:) promit

ana esti najpa....lasa k de sapt viitoare mi se schimba programul

ina ce stii tu de personalitatile mele ca eu inca nu le conosc? eu vorbesc de 2 enternitati diferite? eu incerc doar sa le definesc


p.s. ana & blur aici se poarta discutii filozofice si voi veniti cu berea voastra sa stricati atmosfera? aici nu e mess sau forum :))))))))) (glumeam) aici e ceva abstract

moi non plus said...

bine te-am regasit...la mai multe emotii (cu bere, fara bere)
PS: adica ce vrei sa spui cu "36"...eu am stat 25 de ani in ap 36 /:)...adica adica..eu sunt doamna 36?

Anonymous said...

Nu stiu nimic de personalitatile tale sau despre tine. Am inteles din discutiile de aici ca in post e vorba de personalitatile tale, iar eu mi-am zis parerea: le-ai conturat atat de bine incat eu cand am citit postul am crezut ca este vorba de doua persoane diferite

Defektu said...

ina nici nu stii cat de mult imi place cand fiecare intelege ceeace vrea....am mai zis o data...e foarte greu sa intelegi e mult mai usor sa simti

Anonymous said...

Iti simt furia fata de dl "36" si simt numai din descrierea ta cum ii esti superior; imi dai impresia ca va cunosc pe amandoi, iar apoi ma gandesc ca textul are cu totul alta conotatie. Sunt foarte curioasa ce simti tu cand scrii...

Ana said...

Adica...tu chiar ma faci naspa in public? Ce om!! :))
Iarta-mi spiritul concret...o sa incerc sa ma rezum la lucrurile abstracte aici la tine :P

Defektu said...

ina...atunci unde ar mai fi farmecul? daca ar sti toata lumea ceeace simt eu cand scriu? si ceeace vreau sa spun prin ce scriu? ti-am zis imi place ca fiecare sa se muleze pe textele mele si sa incerce sa simta ceeace scriu..

Anonymous said...

Nu-mi plac blogurile, nu prea citesc; dar al tau mi-a atras atentia mi se parea interesanta o discutie pe tema posturilor tale. Din pacate, nici tu si nici cei care-ti viziteaza/citesc blogul nu sunt(eti) deschisi la ideea asta

Defektu said...

iti dai seama ca nu o sa fac publica aici aceasta dezbatere! vrei o dezbatere? pot sa port o conversatie cu tine pe tema asta dar nu aici.

Anonymous said...

Serios? Iti dai valul de fata?

Defektu said...

depinde in ce sens....

Anonymous said...

Iti place sa faci pe misteriosul si nu vrei sa dezvalui secretele creatiei tale. Ma mir ca accepti provocarea.

Defektu said...

nu fac pe misteriosul in nici un caz...si accept orice tip de provocare. id de mess?

Anonymous said...

As prefera sa nu-mi afisez id-ul aici. Iti dau eu add.

Defektu said...

si mi-ai dat add...:))))si mi-am dat seama ca nu esti cine vrei sa fii....esti o falsa ;)

Ana said...

Initial am vrut sa-ti scriu pe mess, sa-ti las offline mai exact, dar avand in vedere evenimentul, cred ca ar trebui imortalizat acest moment.
Suntem in 19 feb, este ora 3.55, iar eu acum am vazut ca tu ti-ai facut blogroll. Iar tu ai blog de mult timp si nu ai avut niciodata blogroll...iar acum, ti-ai facut cu noi...si mi se pare ataaaaaat de draaaaaguuut, dar ataaaaaat de draguut. :)
In fine, stiu ca nu ai sa fii incantat de incantarea mea...oricum...:) Nice. Te pup.

Anonymous said...

Salut! Ziceai de acea Ina k nu e ceea ce vrea sa fie... dar tu oare esti cu adevarat ceea ce vrei sa pari? sau, depinzand de situatie, de persoana, apare una dintre "multiplele tale personalitati", mai pe scurt o alta fata ... o chestie falsa?