Friday, May 04, 2007

Primordial....


Un semn....o adiere...un cuvant....o senzatie....o chemare.....totul se scufunda in nuante mort colorate de periodicitatea unor fapte goale...Nu inteleg nimic....nu simt aura ce ar trebui sa ma inconjoare.....ma simt inotand contra curentului pe eternul rau Styx....vad o luntre ce pluteste dezordonat in coromatica reflexiilor scaldate de aceasta apa infinita...ma simt inecat de spuma gri valurilor ce brazdeaza aceasta apa linisita si sigura...simtind k am ajuns aici tot ce pot sa simt este linistea....nimic nu se mai poate intampla...ma cutremura un simt....simtul k lumina deja este moarta si nu mai exista....m-am pierdut in cautarea ei si m-am inecat in ea cand am gasit-o! Inot si simt cum plutesc simt cum ma ridic peste mine....ma depasesc in zare....vad un albatros zburand calm si privindu-ma cu aripile lui deschise...aripile lui ma urmaresc ma simt legat de ultimul fum de tigara ce mi-a indundat plamanii cu putin timp in urma...simt cum sangele mi se face din ce in ce mai vascos urlu dupa oxigen.....dar am numai fum in mine....ma simt fumat de zarile albastre si de nisipurile galbene ce le-am lasat in urma...sunt o prada a tot ce mi-a placut....inot......si nu ma pot opri.....inerc sa ma scufund sa ma las prada trecatorilor ce vor sa ma acapareze....nu pot....senzatii din ce in ce mai placute imi cuprind trupul amortit de placere...imi amintesc de prima noapte de dragoste....imi amintesc de prima gura de alcool de primul fum care mi-a strapuns plamanii inlacrimandu-ma dar dupa care am izbucnit in ras fiind ff fericit de senzatia lasata dupa...acum toate acestea sunt doar chestii de rutina....o femeie goala...o sticla de whiskey turnata in creieri de suparare sau de fericire...un pachet de tigari fumat in 3-4 ore de stres sau de relaxare stand cu cineva de vorba....fericirea unei realizari...lacrimile avute in ochi pt un succes enorm....bucuria imbratisarii cu un prieten bun cad amandoi aveam nevoie de asta....un telefon primit cand nu ma mai asteptam la nimic.....o privire aruncata "intamplator" unei persoane.....teama din ochii acesteia.....o ultima mana calda prelinsa peste trupul unui prieten mort....regretele din ochii mei vazandu-l cum pleaca....(eram doar un copil) prima deziluzie.....primul 4 luat in viata mea....prima restanta ca student......prima dezamagire....prima persoana care m-a parasit...ura scuipata atunci cand mi-am luat primul pumn....teama si frica simtita atunci cand am dat primul pumn.....prima persoana pe care am parasit-o fara sa-mi pese.....prima lacrima pt un meci de fotbal....prima reabufnire si prima nebunie.....prima data cand am ajuns in Vama....o adiere de vant ma trezeste si ma face sa realizez k....
AM AJUNS!

Radu Mihai

1 comment:

Anonymous said...

welcome back;)..